Ogłoszenie o pracę to kluczowy element procesu rekrutacji. Jest to tak naprawdę Twój pierwszy kontakt z Kandydatem. Już tutaj możesz zadbać o pierwsze dobre wrażenie. Ten praktyczny przewodnik pomoże Ci zrozumieć, jak napisać ogłoszenie o pracę, które przyciągnie potencjalnych Kandydatów i będzie dobrym pierwszy krokiem w budowaniu relacji.
Dobre ogłoszenie o pracę powinno zawierać kilka kluczowych elementów:
Skuteczne ogłoszenie to takie, które zainteresuje potencjalnie sprofilowanych Kandydatów. Musisz zrozumieć, kogo chcesz przyciągnąć i dostosować treść ogłoszenia. Dla przykładu poszukujesz: Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Kogo wybierzesz w momencie, w których będzie 5 Kandydatów o bardzo podobnym stażu i profilu? Co zaważy na Twojej ocenie? Może fakt, że oprócz doświadczenia Kandydata zależy ci również na tym, żeby: umiał podejmować decyzje? Albo działał wyłącznie według wytycznych? Przedstaw to w ogłoszeniu!
Aby napisać ogłoszenie o pracę, które przyciągnie odpowiednich kandydatów, stosuj się do następujących kroków:
Pamiętaj, że możesz zwracać się w ogłoszeniu bezpośrednio do Kandydata. Połóż nacisk na najbardziej interesujące cię kwestie (pogrubiona czcionka). Poinformuj w ogłoszeniu jakie są kolejne etapy procesu rekrutacyjnego. Przede wszystkim pamiętaj, że ‘’po drugiej stornie’’ jest po prostu człowiek.
Jeśli poszukujesz specjalistów, zadbaj o konkretne informacje dotyczące technologii, narzędzi czy projektów, nad którymi będą pracować. Specjalistom zależy na szczegółach.
Zlecenie rekrutacji specjalistom może być skutecznym rozwiązaniem. Codzienność Head Hunterów to prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla Klientów na terenie całego kraju lub świata z przeróżnych branż. Ich umiejętności są bardzo uniwersalne.
Rekruter to osoba lub firma specjalizująca się w poszukiwaniu, selekcji i rekrutacji pracowników. Zajmuje się identyfikacją potencjalnych kandydatów, przeprowadzaniem rozmów kwalifikacyjnych. Oceną umiejętności i aspektów technicznych. Doradztwem odnośnie rynku pracy i samego procesu rekrutacyjnego. Rekruter może być konsultantem Klienta w ocenie Kandydata.
Firma: ‘’Producent opakowań’’ Wrocław, ul. Wrocławska 70
Typ pracy: Etat, praca stacjonarna
Godziny pracy: Elastyczne godziny pracy od 8:00 do 9:00
Branża: Produkcja opakowań papierowych
Liczba pracowników: 200
Naszą misją jest świadczenie wysoko jakościowej obsługi klienta. Wewnątrz firmy kładziemy nacisk na otwarte, komunikatywne osobowości, które szanują innych i nie boją się zadawać pytań. Bez względu na stanowisko, traktujemy się wzajemnie na równi.
Jesteśmy młodym i pełnym energii zespołem HR złożonym z 4 osób. W związku z otwarciem nowej linii produkcyjnej- poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji. Jeśli masz co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne oraz specjalistyczne, to jesteśmy zainteresowani właśnie Tobą!
To jesteśmy zainteresowani właśnie Tobą!
W pierwszych 3 miesiącach pracy będzie koncentrował się na wdrożeniu do organizacji i rozpoczęciu rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty ds. Zakupów, przy wsparciu HR Managera. Ten okres ma na celu zapewnienie, że zdobędziesz niezbędne kompetencje i doświadczenie, aby samodzielnie prowadzić procesy rekrutacyjne w organizacji.
Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną i gotową na nowe wyzwania, prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres: [adres e-mail] wraz z tytułem wiadomości: “Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji – Twoje Imię i Nazwisko”. W treści listu motywacyjnego opisz jak w jaki sposób prowadzisz komunikację diagnozując potrzeby rekrutacyjne u Kierownictwa.
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Masz szansę dołączyć do nas na drodze w nowym stracie. Zapraszamy!